سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]

 شما میتوانید با فرا گرفتن این آموزش با همراه اول اعتباریتون به 9 تا شماره انتخابیتون اس ام اس بدید بدون اینکه از شارژتون کم بشه 

بعدم تو مراحل زیر اصلا" عجله نکنید و با حوصله مراحل رو انجام بدید و اگر انگلیسیتون خوبه با دقت گوش بدید چون تماس با 444 کاملا" رایگانه،پس با حوصله انجام بدید.

 

  


برای اینکار اول با شماره خدماتی 444 تماس بگیرید،این شماره گویاست و باید یه خانمی انگلیسی خوش آمد بگه و صحبت کنه.دقت کنید انگلیسی صحبت کنه.

حالا اگه فارسی صحبت کرد خانومه،اینکارو بکنید تا انگلیسی حرف بزنه:

1_ 444 رو شماره گیری کنید.

2_ عدد 7 روبزنید(برای رفتن به منوی تغییر زبان)

3_ عدد 2 رو بزنید(برای تغییر زبان)

4_ عدد 1 رو بزنید(برای ثبت تغییرات و ذخیره زبان و قطع ارتباط)


تازه کار اصلی شروع میشه،دوباره با 444 تماس بگیرید و ایندفعه اگر خانومه انگلیسی صحبت کرد مراحل زیر رو انجام بدید:

1_ تماس با 444

 

2_ بعداز اینکه خانمه انگلیسی صحبت کرد عدد 5 رو بزنید.

 

3_حالا عدد 1 رو وارد کنید.

 

4_شماره موردنظر رو وارد کنید(مثلا"******091?) و آخرش # رو بزنید(اگر # نزنیدشماره گیری میکنه،پس مربع رو بزنید حتما" )

 

5_حالا که # رو زدید شماره موردنظرتون ثبت میشه و منتظر بمونید تا اپراتور شماره ای که وارد کردید رو بخونه و عدد یک رو بزنید تا ارتباط شما قطع بشه.
(بند 5 یه روایت دیگه ام داره و اینه که:بعد از وارد کردن شماره و زدن مربع،عدد یک رو بزنید و منتظر بمونید تا شماره وارد شده رو بخونه و بعد ارتباط رو قطع کنید.)

6_ همونطور که گفتم تا 9 تا شماره جاداره پس برای اضافه کردن شماره بعدی،بعد از اتمام مرحله 5 بجای قطع ارتباط،دوباره عدد 1 رو بزنید و بعد شماره مورد نظر(مثلا"*******0935) و # و ...

 شما میتوانید با فرا گرفتن این آموزش با همراه اول اعتباریتون به 9 تا شماره انتخابیتون اس ام اس بدید بدون اینکه از شارژتون کم بشه.

 

7_ به همین ترتیب تا 9 تا شماره رو وارد کنید.

موفق باشید


کلمات کلیدی: اس ام اس، رایگان، همراه اول

نوشته شده توسط ساسان اهریمن 89/3/22:: 2:12 صبح     |     () نظر